„ Nie chodzi o to, żeby pozbyć się uczucia z naszej głowy lub ukryć je,
lecz o doświadczanie go z akceptacją”
Carl Rogers
Psycholog: mgr Julia Gabara
Godziny pracy psychologa:
Wtorek 8:00-13:00
Środa 9:00-12:00
Piątek 8:00-11:00
(w godzinach 8:00-8:45 zajęcia)
Terminy konsultacji można ustalać kontaktując się przez dziennik elektroniczny
bądź osobiście/telefonicznie w godzinach pracy.

Zadania pedagoga i psychologa w szkole:
- Prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów.
- Diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole
w celu rozwiązywania problemów wychowawczych. - Udzielanie uczniom pomocy psychologiczno – pedagogicznej
w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb. - Wspieranie rodziców w procesie wychowania, udzielanie porad
i wskazówek wychowawczych. - Podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży.
- Inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym
i pozaszkolnym uczniów. - Inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych
i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych. - Pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów.
Pedagog: mgr Milan Chyliński
Godziny pracy pedagoga:
Grafik listopad KLIKNIJ
Terminy konsultacji można ustalać kontaktując się przez
dziennik elektroniczny
bądź osobiście/telefonicznie w godzinach pracy.


Pedagog specjalny: mgr Joanna Wujcik
Godziny pracy pedagoga specjalnego:
Poniedziałek 8:00-13:00
Wtorek 9:00-11:00
(w godzinach 9:50-10:35 zajęcia)
Środa 9:00-14:00
(w godzinach 10:45-11:30 zajęcia)
Piątek 8:00-12:00
Terminy konsultacji można ustalać kontaktując się przez dziennik elektroniczny
bądź osobiście/telefonicznie w godzinach pracy.
Zadania pedagoga specjalnego:
1. Współpraca z nauczycielami, wychowawcami i innymi specjalistami, rodzicami oraz uczniami.
2. Współpraca z zespołem w zakresie opracowania i realizacji indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, w tym zapewnienia mu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
3. Wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów.
4. Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom, rodzicom uczniów i nauczycielom.
5. Wsparcie uczniów szczególnie uzdolnionych.
6. Prowadzenie zajęć specjalistycznych.
