„ Nie chodzi o to, żeby pozbyć się uczucia z naszej głowy lub ukryć je,
lecz o doświadczanie go z akceptacją”
Carl Rogers
Psycholog: mgr Joanna Sowińska
Godziny pracy psychologa:
wtorek 7.05 – 11.05
środa 12.30 – 16.30
piątek 7.05 – 13.05
Terminy konsultacji można ustalać kontaktując się przez dziennik elektroniczny
bądź osobiście/telefonicznie w godzinach pracy.

Zadania pedagoga i psychologa w szkole:
- Prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów.
- Diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole
w celu rozwiązywania problemów wychowawczych. - Udzielanie uczniom pomocy psychologiczno – pedagogicznej
w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb. - Wspieranie rodziców w procesie wychowania, udzielanie porad
i wskazówek wychowawczych. - Podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży.
- Inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym
i pozaszkolnym uczniów. - Inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych
i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych. - Pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów.
Pedagog: mgr Katarzyna Retelewska
Godziny pracy pedagoga:
poniedziałek 8.00 – 12.00
wtorek 8.00 – 09.50 oraz 11.30-13.55
środa 8.00 – 13.00 oraz
13.00-14.00 (godzina dostępności)
czwartek 7.50 – 13.00
piątek 7.50 – 12.00
Terminy konsultacji można ustalać kontaktując się przez
dziennik elektroniczny
bądź osobiście/telefonicznie w godzinach pracy.


Pedagog: mgr Joanna Wujcik
Godziny pracy pedagoga specjalnego:
wtorek 10.30 – 14.00
czwartek 9.30 – 14.00
Terminy konsultacji można ustalać kontaktując się przez dziennik elektroniczny
bądź osobiście/telefonicznie w godzinach pracy.
Zadania pedagoga specjalnego:
1. Współpraca z nauczycielami, wychowawcami i innymi specjalistami, rodzicami oraz uczniami.
2. Współpraca z zespołem w zakresie opracowania i realizacji indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, w tym zapewnienia mu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
3. Wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów.
4. Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom, rodzicom uczniów i nauczycielom.
5. Wsparcie uczniów szczególnie uzdolnionych.
6. Prowadzenie zajęć specjalistycznych.
